[Epitesz-barkacs] zar

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 7., V, 10:25:53 CEST

>nagy valószínűséggel a biztosító elmebaja, hogy "minőségi zárra"
>törekszik, mert a hagyományos ( 200 évvel ezelőtti ) zár

én elektronikus számzárat tennék fel, min. 10e variációsat

- a biztosító is elfogadja
- egy betörő nem tudja kitalálni hacsaknem már 8* volt 5öse a lottón, vagy
távcsővel leolvasták.
- nem kell magaddal cipelni kulcsokat, így bevásárló szatyrokkal a kezedben
nem kell a zsebben túrkálni a kulcsok után.
- kéttollú kulcs nem koptatja tép a zsebet.

vagy

simán ugrókódos távvezérlő olyan mint az autókban is.

nálam egy 3ik féle megoldás van tervbe véve:

egyszerű telefonkártya betol, beír még néhány számjegy és nyílik a kapu,
szerintem ezt feltörni csak markoló géppel vagy tankkal, ill. a hátam mögött
egy stukkerrel  lehet :) bár ettől egyszerűbb ha bemászik a kapu tetején.