[Epitesz-barkacs] zar

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 7., V, 11:30:57 CEST

Erdos Zoltan írta 7 Jun 2009  11:25 levelében:
> apropo, ha vkinek van tippje, hogy lehet megoldani a ma divatos
> vekonypaneles (2,5 cm) ajtokon, hogy abba zar, elektronika, akku
> elferjen, szoljon.
Kizárólag barkács megoldással, kevéssé szépen. Próbáltam, de senki
sem vállata a motoros zárat, legfeljebb a tokba szerelhető
mágneszárat ajánlották, az viszont többpontos záródású szerkezetnél
semmit sem ér.
A Chipcad is árult olyan zárcilindert, amiben van egy rfid olvasó is,
és csak a spec kulccsal nyitható, ami tartalmazza a tag-et. Szerintem
Te sem erre gondoltál.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu