[Epitesz-barkacs] zar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 7., V, 17:49:51 CEST

a biztositonak nem az a lenyeg, hoy nyithatatlan legyen a haz, hanem hogy ne kelljen fizetni. komolyan.

olyan indokolhato de lehetetlen kovetelmenyeket fogalmaznak meg, amit ugysem csinal meg senki.

nekem bortont kellene csinalni a hazambol. leszarom. azaz leszarnam, de raadasul nem lehet olyan biztositast kotni, amiben nincs lopaskar!

En szeretnek biztositast rongalasra, tuzre es termeszeti karra. Ezek egyikehez sem lehet megindokolni a racsokat meg a brutal zarakat. Viszont ilyen boztositas nincs! Mindenkeppen kell legyen benne ertek lopasra biztositva. Viszont lopaskart soha nem fognak teriteni, mert ez nem az alcatraz. Ergo valojaban minden biztositas ilyen, csak a dijban van egy tetel pluszban csak ugy.

vajk