[Epitesz-barkacs] hűtő szállítás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 7., V, 23:35:31 CEST

Jó sokat zötyögtettem szegény hűtőt, szerintem 3 nap és 200km biztos van
benne. Úgy 30 órányi talpraállított pihenés után beindítottam, és nagyon
szépen hűt, nem is lett zörgős. Pedig amilyen hangokat kiadott a
kompresszor a szállítás alatt, sokat nem jósoltam szegénynek. Köszönöm a
hozzászólásokat!

Gábor