[Epitesz-barkacs] hűtő szállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 8., H, 08:16:43 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Asszem onnan lehetett volna tudni, hogy kivégezte magát a felfüggesztés,
hogy megváltozik a hangja, már nem csapódik az oldalához, hanem finom
mozgatáskor is lehet hallani, hogy ide-oda gurul, billen az edényében a
kompresszor.

A sikeres szállításból meg az is következik, hogy a belül lévő egységből
az oldalára kivezető, rugalmas és vékony cső is kibírta. Én ettől
tartottam a legjobban, mert a rugókat asszem úgy rakják fel, hogy nem csak
rá van akasztva a rögzítési pontokra, hanem valami úgy van hajlítva, hogy
ne is tudjon leakadni egy vég sem, de ez a vékony cső, valamelyik
végpontján eltörhetett volna, ha szerencsétlenül kapja a pofonokat.

Szerencsés oldalát választottad ki. :-)