[Epitesz-barkacs] hűtő szállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 8., H, 09:12:21 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Tényleg, egy hűtőgéptől megfosztott kompresszor kenése meg van oldva?
> Van egy ilyenem, szépen megy is, csak nem tudom, meddig. Vagy ha
> biztosra akarok menni, a szívóoldalon olajat öntsek bele?

Valószínű, hogy kell valami ilyesmi. Nekem is van valahol egy ilyenem,
bicikli meg autó felpumpálására használtam régen, de max néhány órát ment
összesen. Lehet, hogy ha kenés nélkül menne folyamatosan, akkor elég hamar
beállna, vagy csak szépen úgy kikopna, hogy mint kompresszor, megszűnne
létezni. Esetleg nem akar elindulni, mert már szorul, surlódik.

Az elején elég sokat tud, huszonbar biztos megvan.

Régen egy szerkezetet elkövettem, amiben volt hidropneumatikus fék is.
Akkoriban kínomban ezt raktam bele kompresszor gyanánt, mert még nem
lehetett kapni ilyesmit, nem voltak barkácsáruházak meg effélék, ipari
holmihoz se volt könnyű hozzáférni, legalábbis nem gyorsan... szóval
kockáztattam. Nem mondhatnám, hogy sikeres projekt volt, de aztán
felszámolták a céget, mindent átszállítottak egy másik telephelyre, és ott
egyszer láttam, hogy az egész hóbelevanc ki van dobva a méhtelepre
elszállítandók közé sokminden mással együtt. Fellélegeztem. :-)