[Epitesz-barkacs] hűtő szállítás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 8., H, 09:30:51 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.08. 09:12:21 +2h-kor írta:

> Valószínű, hogy kell valami ilyesmi. Nekem is van valahol egy ilyenem,
> bicikli meg autó felpumpálására használtam régen, de max néhány órát ment

nekem most is az van, gyakorlatilag olyan sebességgel pumpál, mintha
lógó nyelvvel kézzel  pumpálnál

> összesen. Lehet, hogy ha kenés nélkül menne folyamatosan, akkor elég hamar
> beállna, vagy csak szépen úgy kikopna, hogy mint kompresszor, megszűnne
> létezni. Esetleg nem akar elindulni, mert már szorul, surlódik.
>
> Az elején elég sokat tud, huszonbar biztos megvan.

egy kávéskanálnyi szénhidrogén alapú (pl. műszerolaj) volt benne
az R12 szaftban kenőanyagként

ha több lenne benne, kiköpi a felesleget (ujjaddal elnyomod, és amikor
elengeded köp egy nagyonkicsi olajat -> ez a jó állapot, ha sokat köp
felfogni a köpködést)

r12 (régen F12) 17bart tudott, r22 pedig 28.at