[Epitesz-barkacs] tali volt : Re: Világítási labor?

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Jún. 8., H, 10:02:08 CEST

nos rakerdeztem.. az altalam ismert kegli sajna foglalt, ugyhogy vmi
helyet kene nezni..  reszemrol egy fahaz szintu is megfelel, csak a
sator necces ebben a zord nyarban :-)

mondjuk keszthely, gyenes, vonyarc korzetben.

aki jonne, tegyen ide egy "enis"-t, csak hogy lassunk tisztan, erdemes-e
gondolkodni rajta :-)