[Epitesz-barkacs] zar

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 8., H, 11:22:07 CEST

Igen, ezt már hallottam. De ha pl. a nyikorgó ajtót befújom, soha többet
nem nyikorog, sok év múlva sem. Ugyanígy biciklinél, talicskánál stb.
nekem nagyon bevált. De pl. az Omron kártyabehúzóim is a gyári
állapotban 1-2 év után zörög-csörög, WD-zve meg gyönyörű sima lett a
hangja és úgy is maradt. Lehet, hogy abban a kenőanyagban van valami
extra, olyan molekuláris akármi.

Gábor