[Epitesz-barkacs] zar

Moczik Gabor pm-01 at progzmaster.hu
2009. Jún. 8., H, 11:35:44 CEST

Hofferek Attila írta:
> Ez is jó ötlet. Akkor azt hiszem maradok a sima hengerzárnál, és
> nyaranta egyszer beleöntök mosogatószert, hagyom kicsit állni, és a
> "nagy"nyomásúval kicsapatom.
>
> A grafittal kenésre van valakinek infója? Érdemes, nem érdemes, olajozni
> érdemes inkább, stb?

Leginkább semmivel se kenném, olajak legtöbbje beleszárad egy idő után, és
akkor aztán nehezen nyílik. :-)
Mindegy milyen, mert a levegőben lévő por miatt szárad bele. Inkább hagyd
szárazon, ha kezd szorulni takarítsd ki kontakt sprayvel.
Olajos, koszos kulcsot zsebretenni is rohadt idegesítő.

Megjegyzem, nekünk az utcai nagykapun semmi ilyesmi nem volt szükséges
eddig, a cilinderzár vége kint van télen, esőben, fagyban, a zárnyelvhez is
befolyhat a víz. Eddig mindig be tudtam menni. Nagy sivatagi porfelhő
mondjuk nincs hozzá, sima utcai környezet. Viszont napi használatban van, ez
számíthat, nincs ideje berohadni.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))