[Epitesz-barkacs] zar

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 8., H, 12:14:25 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

Mostanában a VD-vel egy új tapasztalatom keletkezett:

Ledes lámpácska, és idővel elkezd vacakolni, nem teljes fénnyel
világítani. Próbálkoztam kontakt spray használatával, de rövid volt a
hatása időben.
Aztán "semmit nem veszthetek" alapon minden kontaktot, bespricceltem
wd-vel, és lőn, azóta az összes ilyen lámpicsku jó.

Sőt, feltaláltak a takarékos spriccelést: lerakom az asztalra a wd-t, és a
fejet kalapáccsal ütöm meg, így csak nagyon kicsi spriccelés történik, ami
épp az oda tartott pontra landol. Még ez is bőven elég. Ha kézzel nyomok
neki, úszik az egész, le kell fújnom a fölösleget sűrített levegővel,
kívül meg törölgetni.