[Epitesz-barkacs] zar

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 9., K, 00:49:18 CEST

jhidvegi írta:
> Egy-egy darázsnál okés, de egy fészekalja már azért ciki újsággal!
> (Hacsaknem alágyújtasz. :-) )

Egyszer beleszaladtam egy fészekalja darázsba, meg a saját
hülyeségembe... bontottam faterék nyaralójában az eresz alján a régi
lambériát, és alatta volt egy rohadtnagy darázsfészek, tele darázzsal.
Na mondom adok nektek, el a chemotoxért, fújtam nekik bőven, kicsit
furcsa illata volt, szarni bele. A darazsak kicsit megilletődtek tőle,
mászkáltak a fészken, mosakodtak, törölgették a kezükkel a szemüket.
Aztán roham, ott szaladgáltam körbe-körbe a darazsak elől a ház körül,
be is szedtem 3 csípést. Nem értettem mi a probléma, úgy befújtam őket,
hogy lucsogott a fészek. Aerosolos napolajjal. Azt a sprayt fogtam meg,
nem a chemotoxot.