[Epitesz-barkacs] Ragasztó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 9., K, 06:30:28 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> esetleg a kapillárisok ezüstforrasztása helyett egy kis
> epoxigyanta is izgalmas lehetne ?

Nincs kizárva, de csak úgy, hogy valami alakzáró jelleget is kell adni a
két összeforrasztandónak. Tehát szerintem az nem jó, ha van mondjuk egy
lyuk, abba belemegy egy cső, és simán beragasztod. Legalábbis szerintem
nem lesz tartós. Ha viszont a lyuk befelé bővül, vagy legalábbis van benne
valami bővüleg, a cső szintén, tehát kissé meg van ütögetve vagy bővítve,
úgy már több lenne a bizalmam vele szemben. De csak kicsit! :-)

Ha ez olyan frankó lenne, akkor ezt használnák a sokkal macerásabb
keményforrasztás helyett. Márpedig, ha belenézel a klímába,
keményforrasztással van tömve, meg persze pár csavarozással.

Az viszont érdekes, hogy egy halom tömítőpaszta is van ugyanott. Vajon
mire, és hogy használják? Pl bekenik a kúpos felületeket, és nem a fém
folyik szét? Ez valahogy jobban izgat, mert a kötések bontása, újra
összerakása során nem kell hidegfolyatni az anyagot.

Úgy látom, hogy ha minden szir-szart megvenne az ember, ami jópofának,
használhatónak tűnik, akkor vagy szerelőnek megy, vagy a gatyája rámegy,
hogy azt a pár klímát, amivel életében találkozik, orrba-szájba
szerelgethesse, méregethesse. :-)