[Epitesz-barkacs] Ragasztó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 9., K, 10:15:23 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.09. 06:30:28 +2h-kor írta:

> Nincs kizárva, de csak úgy, hogy valami alakzáró jelleget is kell adni a
> két összeforrasztandónak. Tehát szerintem az nem jó, ha van mondjuk egy
> lyuk, abba belemegy egy cső, és simán beragasztod. Legalábbis szerintem
> nem lesz tartós. Ha viszont a lyuk befelé bővül, vagy legalábbis van benne
> valami bővüleg, a cső szintén, tehát kissé meg van ütögetve vagy bővítve,
> úgy már több lenne a bizalmam vele szemben. De csak kicsit! :-)

logikus érv

> Ha ez olyan frankó lenne, akkor ezt használnák a sokkal macerásabb
> keményforrasztás helyett. Márpedig, ha belenézel a klímába,
> keményforrasztással van tömve, meg persze pár csavarozással.

ez is tény, bár kínában olcsóbb az emberanyag, mint a ragasztó :-) :-(

> Az viszont érdekes, hogy egy halom tömítőpaszta is van ugyanott. Vajon
> mire, és hogy használják? Pl bekenik a kúpos felületeket, és nem a fém

az általam talált ragacsnál is az van írva, hogy 3 héten belül beszerzik

az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy a klímaszerelő, vagy hűtőtanfolyam
előadói sem tudnák, hogyan kellene használni 200ezer Ft tandíjért sem

> folyik szét? Ez valahogy jobban izgat, mert a kötések bontása, újra
> összerakása során nem kell hidegfolyatni az anyagot.

van olyan zárókupak, ami O gyűrűs, az is kibírná az 50bart?

ez is egy komoly ellenérv :-)