[Epitesz-barkacs] Ragasztó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 9., K, 17:01:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kipróbálom  r410-re egy kúpos 10-es csőre, nem kellene elkenegetni, stb

Olyan helyre szerintem nem jó, ahol két, egymással párhuzamos felület közé
rakod. Szétszakad, és a foszlányok között ki fog jutni a nafta.

Amit én csináltam: zárókupakban egy hengeres tér, amit egy, a
forgástengelyre merőleges sík fal zár le. Ide, tehát a ficakba került az O
gyűrű, és ennek nyomódott neki a lezárandó, befelé hajló peremű csőrész. A
nyomás az O gyűrűt rá akarja húzni erre a befelé peremezett csődarabra, de
mivel kívül hengeres felület van, beékelődik, ezáltal tömít.
Mindez ott, ahol az imbuszkulccsal be kell nyúlni a sarokszelepbe.