[Epitesz-barkacs] lapos tál aut. mosógép alá?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 9., K, 18:01:22 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Anno a szovájet erika tartozéka volt egy oda méretezett, műanyag
> tálca.

A hajdú szuperautomatának meg volt valami vékony műanyag csöve, amivel
maradéktalanul le lehetett ereszteni a vizet.

Szerintem ez, ha valaki gyakran akarja a szűrőt matatni, utólag is
beszerelhető valahova.

Múltkor felmerült, hogy olyasmik lettek mosva, hogy na biztos dugig van ez
a szűrő. Kivettük, és szinte semmi nem volt benne. Javul a technológia,
meg tudják csinálni, hogy ami kimegy a dob lyukain, az tovább is tud
menni, illetve egyre nehezebb a dob mellé juttatni anyagokat (pl zoknit).
Ez a worphool pl a mosás indulásakor tesz egy tesztfordulatot. Gondolom,
ha elfelejteném becsukni a dobot, azonnal észrevenné, és leállna. Még nem
próbáltam. De azt hallom, hogy csak ezután kezdi tölteni a vizet.