[Epitesz-barkacs] sajtakció

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 9., K, 21:16:41 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Nem az ár vagy a leértékelés adja ezt a tömeghisztériát, hanem az a
> gondolatmenet, hogy azért akciós, mert el fog fogyni, ezért sokat kell
> venni,
> ezért hamar kell odaérni, mert mások veszik meg.

Ez ma komolyan felvetődik? Ma, amikor akármikor akármilyen sajtot lehet
kapni? Legalábbis ezekből a kommerszekből biztos. Neeem, szerintem az a
fajta hisztéria, hogy ha olcsóbb, akkor az, ami olcsóbb, nehogymá
elfogyjon, mielőtt _én_ odaérek! (És persze az én itt nem én vagyok,
sohasem veszek részt ilyen ostoba bulikban.)