[Epitesz-barkacs] sajtakció

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 9., K, 21:26:11 CEST

PMerlin.ML (GMail)  <pmerlin.ml at gmail.com> 2009.06.09. 20:31:54 +2h-kor írta:

> Jól van, megint előbb írtam, aztán olvastam :-(

a gyáli piacon az elmúlt 2 hónapban tejháború volt a termelők között

ott ugyanolyan áron ment a tej, csak az egyik teljes tejet árult, 2 - 3 meg
"megszenteltet" (50 évvel ezelőtt nagyanyám mondta arra, aki felvizezte a tejet)

sajtra visszatérve:

kilónként 800 vagy 1500 Ft nem egészen mindegy, pláne hogy krétaport vagy mészport
gyúrnak bele (illetve hogy mennyit, ha már tesznek bele)

azt belátom, hogy rosszul fogalmaztam, nem beszerzési, hanem "ár és vásárlóerő"
gond volt.