[Epitesz-barkacs] Fa kérdés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 9., K, 22:22:59 CEST

Acs Gabor írta 9 Jun 2009  21:59 levelében:
> Kellene nekem a teraszon párnafának fóliás lemez és a padló közé valami.
> Jó lenne, ha párától, esetleges nedvesedést~Nl nem rohadna el, és nem
> változtatná a méretét. Mi az erre alkalmas faanyag?
Nézz utána és kalkulálj. Én a bauhausban vettem olyan kültéri
burkoltnak valót, ami valamilyen műanyaggal kötött fűrészpor. Barna
színű, és olyan barázdált, mint a kültérinek adott burkolófák. Ez
garantáltan nem rohad, és ha csak párnafának használod, nem is
látszik. Normálisan fűrészelhető, megáll benne a facsavar.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu