[Epitesz-barkacs] gömbcsap kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 10., Sze, 10:40:04 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a 3/4-es csap kifolyó oldalán  1"-os menet van,
> nagyon gyengus 3/4-es slaghoz való csonk
> van rajta és művészetnek érzem, ha nyomásálló
> csatlakozásra szeretném kényszeríteni.

Nem értem az egészet. Én még sohasem láttam olyan slaghoz való akármit,
ami ne lenne elég a hálózati víznyomáshoz. Olyan lehet, hogy ha valami
nagyon vékonyka, akkor ugyanolyan szerkezetű bilinccsel nem biztos, hogy
sikerül megszorítani, mert a bilincsen belül lévő lépcsőt a vékony cső nem
tudja kitölteni, tehát marad olyan része a csőnek, ami nincs odaszorítva.
Megoldás: ide kell egy vastagabb, másik csődarabkát ráhúzni, akár gumiból
is, az majd kiegyenlíti a bilincs hibáit.

Kerti csapokra, meg mindenféle menetes kimenetekre mindenféle
slagátmérőkre lehet kapni ilyen hollandis réz-idomokat pl a baumaxban, de
gondolom máshol is. (Azért a baumaxot írtam, mert ott vettem nemrég
ilyeneket.)