[Epitesz-barkacs] funyiro

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jún. 10., Sze, 17:40:20 CEST

Szervusz Lista!

> Valami hasonló a késhengeres, tologatós fűnyíró. Az is 100 W-tal
> megy, de le is izzaszt alaposan. Az Al-Ko csinál ilyen elven motorost

Azt ismerem, annál sokkal jobb a kézi kasza. A párizsiszeletelő is jó
ötlet, meg egyszerűbb is megcsinálni, de a fűszálak hajladozása miatt
lehet, hogy kellene a kés mozgásából eredő előtolás is. Meg úgy nem
csak tolási irányba működne. Mondjuk én nem akarok energiaerdőt vágni
vele, de a szilvafák fattyait azért el kell tudja vinni, arra kevés az
angol gyepre fejlesztett gép.

Laposvasból összehegesztve meg lehet ezt csinálni?

szia: Balázs