[Epitesz-barkacs] melyik cserepet?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 10., Sze, 22:29:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az eternit hullámlemezt is megjuggatta az egyik 1 másodperces
> filmrészlet szerint

Én azt a műanyag hullámlemezt láttam szétcseszve, nem eternitet. Azt már
eleve szétette a nap, és lehet, hogy attól is ki volt már lyukadva, hogy
egy madár 3 m magasról rátojt. :-)

Volt valamikor talán tavaly országos nagyon erős szélvihar. Az egyik
érintett településen volt dolgom, és miután végeztem, autózgattam picit a
házak között, általam sosem járt utcákban.

Azt láttam, hogy igen, voltak szétcseszett tetők, de azokon a házakon
csoda, hogy csak a tető volt szétmenve. Lehet, hogy ha véletlen nekidőlnék
egy-egy ilyen falnak, zuhannék be falastul a házba.

A normális, sőt, újszerű házakon nyomát se láttam a pusztításnak. És!
Örvendetes, hogy rengeteg szép, újszerű házat láttam, meg olyan utcát is,
ami mindig valahogy a szívem csücske volt: szép széles, középen az
aszfalt, aminek a két oldalán egy-egy kb 10m-es sáv, füves, fás, a házak
felőli részén árok a víznek, minden rendezett, gondozott... Ilyen helyen
pl gyereknek lenni, itt felnőni csodás dolog lehet. Az autók, ha járnak is
erre, nem sok, meg hát a nézelődés miatt (van mit) nem mennek gyorsan.

Ha rajtam múlna, nagyon sok ilyen tipusú utca lenne szanaszét, ahol csak
lehetséges.