[Epitesz-barkacs] lapos tál aut. mosógép alá?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 10., Sze, 22:44:30 CEST

Pataki István wrote:
> Vagy jobb lett a budapesti víz, vagy jobbak lettek a
> mosóporok, de a Hajdu gép szűrője tizenéve még havonta megtelt
> nagy darab vízkövekkel, míg az elmúlt években szinte csak
> véletlenül akadt fenn benne valami.

Igen, emléxem én is, a régi hajdúnak sokszor jöttek ki vízkövek a
szűrőjéből. Szerintem anno volt egy környezetvédelmi baromság, ami miatt
ún. foszfátmentes mosószereket forgalmaztak. Azután jöttek a calgonfélék,
amik foszfáttal megoldották, hogy ne legyen vízköves a mosógépkezelő foga,
de nem verték nagydobra. Azóta szerintem bárki orvul tapasztalhatja, hogy
nem kell az a calgon, meg ecet sem, nem vízkövesedik a mosógép.