[Epitesz-barkacs] ablak - milyet?

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 11:40:26 CEST

Sziasztok,

Köszönöm a segítséget, azt hiszem, "lezárom" a topikot :D

Körbenéztem több helyen, megnéztem több profilt, több forgalmazót, és
természetesen a tanácsaitokat is fgyelembe vettem a vásárláskor.

Amit választottam: *Fenstherm Diamond 7 profil*, 7 légkamra, 75 mm
profilmélység, középtömítés is van. Az üveg hőszigetelése: K=1.0.
A válaszottt forgalmazónál akció van, annyiba került, mint az 5 profilos
ablakok, ár/érték arányban ez tűnt a legjobbnak.
Szereléskor szalaggal tömítenek, erre is rákérdeztem :)

Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Zsolti