[Epitesz-barkacs] purhab, benzincso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 13:42:50 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Mi lett annak a sokszor inditott topicnak a vege, hogy raszaradt
> purhabot mivel tavolitunk el? Spaklira meg nitrora emlekszem.

Ha már megszáradt, a nitro nem viszi. Legalábbis gyorsan nem. De ha
kiderült, hogy mi az, ami viszi pl ruhából anélkül, hogy a ruhát is vinné,
az érdekelne. Van egy olyan pólószerűségem, amin olyan helyen van, hogy
meggyanúsítanak, hogy leettem.

Ami hosszabb kezeléssel biztosan viszi, de nem csináltam meg: az UV fény.
Szépen elporlad, kikefélhető.

> Sima 3x1,5 mbcu kulso szurke szigetelese alkalmas benzincsonek egy kerti
> traktorhoz? Hirtelen nincs mas keznel.

Valameddig biztos, aztán lehet, hogy megkeményedik. A hőt se nagyon bírja,
igaz, hogy a benzin sem. :-) Azért benzint csak nagyon indokolt esetben és
rövid ideig szabadna így vezetgetni. Normál esetben valami szövött (akár
fémszövött) csővel kellene, nem? Autósboltban biztos kapsz megfelelőt. Nem
biztos, hogy megéri a kockázatot, hogy lesz szép nagy tűz.