[Epitesz-barkacs] purhab, benzincso

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Jún. 11., Cs, 23:08:35 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Mi lett annak a sokszor inditott topicnak a vege, hogy raszaradt
> purhabot mivel tavolitunk el? Spaklira meg nitrora emlekszem.

En nitroval tisztitottam, bar meg nem volt teljesen megszaradva, es igy is
nehezen vitte...
Szoval szerintem maximum a munka utan a szerszamot elmosni alkalmas.

> Sima 3x1,5 mbcu kulso szurke szigetelese alkalmas benzincsonek egy kerti
> traktorhoz? Hirtelen nincs mas keznel.

MBCU az gumi?
Vegulis mindegy, szerintem nem benzinallo, meg a PVC sem...
Autos vagy motoros boltban tudnak adni kulonfele nyomasallo meg sima
benzincsoveket, szerintem kerdezd meg.