[Epitesz-barkacs] vaslemezes kazán és hőcserélés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 19:37:15 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy cseh bojlertartályon már kitanultam a kilyukadásfoltozást :-)

Igen ám, de lehet olyan helyen is szétrohadva, hogy egyszerűen nem férsz
hozzá.

Más: minap apró alkatrészt keményforrasztottam gázlánggal. Ezt neked írom,
szóval simán ment. Az ezüst pálca, amiről regéltem korábban, nagyon
takarékos. Sok évvel ezelőtt vettem azt a pár darabot, és sokmindent
forrasztottam már, vastag sineket, söntöket, apró holmikat... ezúttal egy
darab manganin huzalt egy rozsdamentes drót végére. Másodperceken belül
megvolt. Az elő- és utómunkák sokkal több időt vettek el.