[Epitesz-barkacs] vaslemezes kazán és hőcserélés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 11., Cs, 23:57:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.11. 23:27:37 +2h-kor írta:

> Lehetne, lehetne, de ez nem veszélytelen játék. Nem kéne gagyi
> kísérleteket csinálni! Fél kiló gáz, ha kiszabadul hamar, és meggyullad,
> óriási tűz keletkezik.

van egy  2kg-os "túrista" palackom is, de ki kellett menni
Törökbálintra (vagy valahol a környéken) ahol a  gáztelepen töltötték
annyira macerás volt, hogy már régóta üres a palack

lehet, hogy arra kell egy utántöltőt kivariálnom, hogy a 11kg-osból  fel tudjam
tölteni, ekkor a  túrista palackot vállra vetve  akár ereszcsatornát is lehetne
a tetőn forrasztani