[Epitesz-barkacs] segedfazis ohmos?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 12., P, 22:18:38 CEST

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2009.06.12. 20:43:39 +2h-kor írta:

> Ilyen segédfázist nem lehet tekercselni. Az valószínűleg nem segédfázis,
> hanem indító tekercs.

> Relé... Na ugye hogy indító tekercs. :-)

köszi, sajna nem tudtam pontosítani

> Menetzárlat is lehet, vagy szorul, vagy akármi...

szóval a relé úgy néz ki, hogy működőképes
( relé nélkül nem tudott elindulni, relével elindult )

menetzárlatot egy ohm -méréssel bemérni?
( kevesebb,  rövidebb tekercs = rövidebb rézdrót? )

(pl.  mosógépmotorok leírásában olvastam, hogy ohmos ellenállásérték
alapján milyen értéket kellene mérni )

és egy másik gépen  ugyanilyen motor ellenállását mérni tudnám,
( az rendes fogyasztást mutat )