[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 14., V, 17:33:57 CEST

vajk fekete wrote:
> hat nekem egybol az jutott eszembe, hogy hogyan engedem ki a gyereket az
> udvarra
> jatszani...

Látszik, hogy fiatal vagy. :-) Ez nekem egyáltalán nem jutott eszembe. De
ha már ez eszembe jutna, az is felötlene, hogy innen hogy megy iskolába,
meg más effélék. Abban valahogy hiszek, hogy egy gyereket meg lehet
tanítani a veszélyekre, és talán nem fulladna bele a tóba. Pl nekünk anno
sikerült elérni, hogy még messze 3 éves koruk előtt a kettőságyon szabadon
lehetett hagyni jönni-menni. Párszor leestek, elkapás az utolsó
pillanatban szándékosan, 1-2 leesés befejezett módon is (nem szándékosan),
aztán már pontosan tudták, hol az ágy széle. Persze belátom, hogy ez nem
megy tónál, nincs egy-két belefulladás, aztán majdcsak megtanulja az a
kölyök. :-)

Ugyanakkor sok tó van máshol is, nem kell, hogy a ház belül legyen. Nekem
az rémlik, hogy leginkább felnőttek fulladozgatnak bele a tavakba, más
vizekbe.