[Epitesz-barkacs] tavihaz

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 15., H, 10:39:35 CEST

Mi tegnap a Dunában úsztunk, és a 2 éves sincs gyerekem (21 hónapos)
magától tudta, hogy nem mehet bele bokáig-nál mélyebbre. Egyszerűen van
magától ennyi esze. Kinn a birtokon nincs saját ágya, a mi kétszemélyes
ágyunkon alszik, sokszor egyedül is. Ráadásul, fent a galérián, ahol a
korlát alatt simán kiférne, de nem megy a közelébe sem, mert tudja, hogy
veszélyes.
A Dunába aztán bevittem, de látszott rajta, hogy tart tőle, és miután
kijöttünk, nem ment vissza többet. Csak bokáig.

Nekem a tóról csak az jutott eszembe, hogy hogy' megy haza? Mert csónak
mintha nem lenne a képen.

Gábor