[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 11:44:12 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ez nagyon ismerős, a nagyobbik lányommal tartunk most a végtelenített
> miérteknél, de elhatároztam, hogy nem fogom leszoktatni a kérdezésről.

Úgyis le fog róla szokni, kb akkor, amikor már meg is érti a válaszokat.

Van amúgy valami vitz (bocs, ha nem tudom jól elmondani). Apját kérdezi a
gyerek erről-arról, az apa mindenre azt válaszolja, hogy "nem tudom,
fiam". Idővel az asszony kiakad: miért hagyod, hogy kérdezgessen a gyerek,
ha úgyse tudod semmire sem a választ?!!! Miért ne hagynám - mondja a
faszi -, attól tanul a gyerek!