[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 12:39:46 CEST

vajk fekete wrote:
> en azon szoktam csodalkozni, hogy a lanyomnak milyen humorerzeke van.
> multkor pl latta
> hogy elmegyek zuhanyozni, es elkezdte az anyjat huzni: hol van apa?
> elbujt? mire anyja

És azon nem csodálkoztál, amikor még pár napos csecsemő volt, és akkor is
tudott mosolyogni? De pár hónapos korában már kifejezetten nevet, okkal,
nem csak úgy belső érzésből. Szerintem itt a dolog lényege valahol. Nem
tudok róla, hogy bármilyen élőlény az emberen kívül erre képes lenne.
Pedig pl a kutya is nagyon tur örülni, de nem tud nevetni. Amit néha annak
vélnek (vannak spéci "arckifejezések"), azok nem nevetések. Max a
rajzfilmen. :-)