[Epitesz-barkacs] parkolok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 13:05:29 CEST

Nem tudom, itt-e vagy máshol volt szó róla, de mintha olvasnák a listát
illetékesek. Most hallom, hogy több ezer autó számára alkalmas parkolókat
építenek több helyen a városban (Budapest), tehát mélygarázs technikáról
van szó.

(Nem csak én írtam, hogy ha az összes parkoló autót el lehetne paterolni
az utakról, akkor vissza lehetne csinálni az egyirányúsításokat,
felszabadulna egy halom útfelület, megnőne az utak áteresztő képessége,
egy-egy autó akár feleannyi idő alatt is eljutna az uticéljához, plusz
elmarad a parkolóhely utáni kutatás, kerengés, szóval úgy hatna, mintha
kevesebb, mint feleannyi autó közlekedne az utcákon.)