[Epitesz-barkacs] parkolok

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 15., H, 14:21:33 CEST

Újsághír: Átadtak 100 most elkészült parkolóhelyet a Róna utcában.
Ez a valóságban azt jelenti, hogy felbontották az úttestet és a két
útpálya közti zöld sávot, és az eddigi járdával párhuzamos parkolás
helyett végigrakták ferdén parkoló helyekkel. Fogalmam sincs, mi értelme
volt, mert eddig is ragyogóan lehetett parkolni a Róna utcában, viszont
egy rakás pénzt ráköltöttek. Ugyanakkor semmi másra (pl. társasházak
felújítására) nem jut támogatás, nincs pénz.

Pát éve százmilliós költségen építették át a polgármesteri hivatal
bejáratát, pénz akkor sem volt semmire. Most a Bosnyák téri piacot
készülnek felszámolni, és plázát építeni a helyére, ahová majd
beköltözik a hivatal is.

Gábor