[Epitesz-barkacs] parkolok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 15:02:21 CEST

vajk fekete wrote:

> de az is lehet, hogy azok akik most duhodtel ledobjak a slusszkulcsot
> amiert nem lehet
> parkolni a varosban, es bkv-ra szallnak, azok majd most vidaman
> elindulnak kocsival,
> hiszen lett sok uj parkolohely, es e vegeredmeny ugyanaz lesz.
>
> majd meglatjuk melyik jon be.

Nem látjuk meg, mert csak 5ezer parkolóhelyről van szó. Tisztán maszek
lesz, szóval lesz rendesen ára is, különben beláthatatlan idő után térül
csak meg.

Akkor látnánk meg, ha ez elterjed, és már 300ezer helyről beszélnének, meg
még több lenne kilátásba helyezve.

Én azt bátorkodom állítani, hogy akik bármiért autóval mennek be a
városba, vagy azon át valahol, azok nem passzióból teszik. Még akkor sem,
ha nem vissz semmi különöset. Pl egy nagyértékű szerződéssel felszállni a
villamosra, és azt kockáztatni, hogy elszalad valaki a táskával... Vagy pl
én, aki folyton melósruhában vagyok, tök gáz felszállni ebben egy
tömegközlekedési járgányra. Volt már, hogy úgy adódott muszájból, és
szépen elhúzódtak tőlem az emberek. :-)

Az idő is számít. Ha valamit be kell szerezni, és teszemazt el is bírnám,
több órába telne busszal-villamossal, míg autóval fél-1 óra alatt megvan
az egész. Ha épp munkaidő van, akkor ez nagyon számít.

Megyek üresen is hétvégeken, de ez csalóka. Valamelyik irányban tömve van
az autó csurig a családdal, de a másik irányba emiatt aztán üresen kell
menni. Kintről nézve az látszik, hogy itt ez a fasz, egyedül ül az
autóban....