[Epitesz-barkacs] csoves kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 18:47:03 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Praktiker gazdaságos gyémántvágó :-) Éppen tegnap alakítottam át vele
> egy
> ikea bárszéket hokedlivé. Nem látom, hogy fogyna, de gondolom, ha
> elkezdi,
> akkor már kb. annyi neki.

A gyémántvágókkal köveket, betont, ilyesmit kell vágni, nem? Lehet, hogy
ha mást vágnak vele, azt csak égeti, és jól szétmelegszik maga a tárcsa,
és lejönnek a gyémántszemek róla.

Amikor kerítést csináltam, jópár ilyen zsalukövet vágtam el vele, tök jó
volt, vitte, mint a vajat. Na nem praktikeres volt, hanem valami másik
helyen vettem, de biztos, hogy nem valami vérprofi cucc volt. Meg nem
pici, hanem 230mm-es.

Van pici is, de még nem próbáltam, nem volt rá szükség. Valamihez
ajándékba adták, azaz lehet, hogy szart ér.