[Epitesz-barkacs] parkolok

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jún. 15., H, 19:02:02 CEST

szepygab at gmail.com írta:
> Tulajdonképp igazad van, de elképzelem, amint a fegyelmezett autósok
> csak megpróbálnak az alagútban előzni :-(

Ket kulon lyuk kene, ahogy most is van, es valahogy bele kene
passzirozni 2 savot egy lyukba, es komolyan buntetni a genyoskodast,
feltartast, indokolatlan parasztkodast, es a belso savban a kotelezo
legkisebb sebesseg indokolatlan alulmulasat. Eleg volna allomasonkent
1-2 szemelyzet aki figyeli kameran a lukat, es a kovetkezo megalloban
kitereli egy fizeto kapuhoz, ahonnan csak egy tizezres erme bedobasaval
haladhat tovabb.