[Epitesz-barkacs] parkolok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 19:16:56 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ket kulon lyuk kene, ahogy most is van, es valahogy bele kene
> passzirozni 2 savot egy lyukba, es komolyan buntetni a genyoskodast,

Gondold el, hogy az egy lyukban úgy fér el a metro, mint egy dugattyú a
hengerben szinte. Képtelenségnek érzem, hogy két sáv elférjen egymás
mellett, ahhoz tök más lyukat kellett volna fúrni.

> feltartast, indokolatlan parasztkodast, es a belso savban a kotelezo
> legkisebb sebesseg indokolatlan alulmulasat. Eleg volna allomasonkent
> 1-2 szemelyzet aki figyeli kameran a lukat, es a kovetkezo megalloban
> kitereli egy fizeto kapuhoz, ahonnan csak egy tizezres erme bedobasaval
> haladhat tovabb.

Vagyis ottragad ezért is. Én szinte biztos vagyok benne, hogy a mai magyar
kultúrával még a rendes két sáv esetén is nagyon-nagyon meggondolandó
lenne oda lemenni.

Nem véletlen, hogy ha jól tudom, a csalagútba is csak vonattal mehet át az
autó, kamion, minden. Vagy nem így van?