[Epitesz-barkacs] parkolok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 19:25:11 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nem ez lenne a vilagon az elso kozforgalmu alagut. Vannak arra jo
> megoldasok, raadasul mivel metro van tervezve bele, gondolom a tuz, es a
> ket megallo kozul torteno kimenekites igy is, ugy is megoldando
> problema.

Az utóbbit el tudom képzelni, bár asszem nálunk még sosem volt rá példa,
hogy az utasoknak az alagútban kelljen gyalogolniuk.

De hogy autós célra másféle alagút kell, arra nagy összegű fogadást mernék
tenni.

Olyan is van, hogy ilyen mélyre (akár 40m) is levisznek város alá
autóközlekedési utat? Meg hogy nagy folyó alá?