[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 22:53:43 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a biztosításban csak az biztos, hogy addig vagy valaki, amíg beveszed a
> biztosítási
> maszlagot,

Ezt félreértetted. Én a cégre gondoltam, amikor biztosításról beszéltem.
Olyasmire, ami pl az utazási irodáknál van, és kötelező. Tehát, ha egy
utazási iroda becsődöl, nem történik olyan már, hogy kintrekednek az
utasok vagy más ilyesmi affér.

Erre is ki lehet dolgozni valamit, ami miatt azok, akik a vagyonkájukat
szánják arra, hogy öreg korukra biztonságban legyenek, valóban abban is
legyenek, függetlenül attól, milyen tulajdon- és cégformában működik az
öregek otthona vagy hasonló intézmény.