[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 15., H, 23:24:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> jó, hogy hihetetlenül optimista vagy, pedig én sem vagyok pesszimista
> típus :-)

Dehogynem!
Persze az öregek otthona témában nem vagyok elég jártas, de meglepne, ha
lépten-nyomon tönkremennének ilyen intézmények, és öregek kerülnének
utcára úgy, hogy a média ebből semmit nem kap fel. Szóval azt bátorkodom
állítani, hogy ez rohadtul nem jellemző.

Na meg hát persze. Nem kell ezt választani, sok más is lehetséges. Én spec
az eltartási szerződéses dolgot nem tartom jónak, mert ott aztán direkt
ellenérdekeltség van a fiatalok és az öreg között, mármint ami a túlélési
időt illeti. Talán a legjobb, ha tényleg meg van valaki fizetve, akinek
semmi érdeke nincs abban, hogy az öreg feldobja a talpát.

A magyar öregek zöme amúgy nem valami hosszú lefolyású, tartós
gondoskodást igénylő végtehetetlenségi állapotban hal meg szerintem, hanem
vagy valami szív-érrendszeri katasztrófában, vagy valami rákban, amikor a
betegség előtt még aránylag aktív, és jól el tudja magát látni.