[Epitesz-barkacs] tavihaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 16., K, 09:21:28 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a friss temetéseket végignézed:
> 10 temetésből  9 esetben  60év alatti, 1 eset 60év feletti
> szóval már nyugdíj előtt pusztulnak leginkább

Biztos azért van így, mert csak a 60 alattiakat temetik, a többieket
elkaparják valahol, vagy kuka. :-)

Komolyan mondod? Már Mo-on is bőven 70 felett van az átlagéletkor pasiknál
is! Tehát ez a 10-ből 9 60 alatti gázos állítás.

Ellenőrizhető utólag is. Csak sétálni kell a temetőben, és nézni a nem túl
rég elhunytakat, hogy mennyi ideig éltek. Én nem biztos, hogy a
közeljövőben fogok ilyet csinálni. Aztán lehet, hogy ezek az adatok a ksh
honlapján is megvannak, de mint ismeretes, "azok hazudnak". (Csak akkor
nem, ha a mikutyánkkölyke..., akkor hirtelen a rendőrség is átvált ávósból
rendesbe, franc érti ezt.)