[Epitesz-barkacs] 2kompresszoros hűtő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 16., K, 19:57:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> "Lehel Bosch Lizenz" 2kompresszoros
> fél éves garanciával
>
> lent 3 fiókos fagyasztó,(70 cm -es ajtó)
> fent (82cm-es altó) sima hűtés
>
> a 2 kompresszor közül az egyiknek a tetején műanyagtál van
> kérdés 1:  ez a műanyag tál a "sima" hűtő kompresszora?

Így van. A sima hűtő részben ezúttal egy hátfal lemez szokott lenni, arról
egy cseppgyűjtőbe kerül a lé, onnan a kompresszorba. Ott ugye nincs fagy,
tehát minden alkalommal, amikor a kompresszor kikapcsol, ezen a lemezen
megolvad a dér, tehát sosem jegesedik el semmi, ha jól van belőve.

> az alsó fagyasztó rész az 1-es állásban levő (legkisebb)
> kapcsolóval is  -34celsiust mutat, azt egy kicsit soknak tartom
> (a hűtő tetején egy fekete gomb, amit egy 20forintossal lehet
> csak kapcsolgatni)

Ezt kipróbáltad, vagy valahogy megmérted? Szerintem ez hamis adat.

> kérdés 2.  ezen a fekete gomb által kezelt kapcsolónál
> lehet pici csavarhúzóval valahol a burkolat alatt szabályozni?
> (nekünk a -18 elég lenne)

Biztos lehet. Most cseréltem hőfokszabályozót a hűtőben, épp a beállítási
periódus van. Szerintem tök hasonló lehet ott a burkolat alatt, csak talán
picit más a beállítás. A mélyhűtő legalsó rekeszében lehet a fiók mögött
egy nagyobb térfogatú kis tartályka a csővel, ez megy fel ehhez a
kapcsolóhoz.

Ezeken van hőfokot állító csavar is, meg hiszterézist is lehet állítani.