[Epitesz-barkacs] 2kompresszoros hűtő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 16., K, 20:17:03 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha ott felcsavarná  az ember (most 1-esen áll, és kb +5 van benne)
> akkor azért tartósan bederesedne?  vagy van rajta hőérzékelő is?

Ha annyira felcsavarod, hogy a hűtő ezen részében is tartósan nulla alatti
a hőmérséklet (meg lehet csinálni), akkor nem tud leolvadni, egyre többet
fog fogyasztani, és hízik a jég a lemezen.

> a hűtő tetején baloldalt van a hőmérő, ez mutat -34 fokot, és dolgozik a
> kompresszora rendesen :-(

Nem lehet, hogy a szintén ott található kapcsoló be van kapcsolva? Ez a
kapcsoló azért van, hogy ha berax valamit, ami meleg, jól le tudja hűteni,
szóval kézzel valamennyi időre fixre bekapcsolod a kompresszort. Egy lámpa
is világít hozzá ezt az üzemmódot jelezvén.