[Epitesz-barkacs] 2kompresszoros hűtő

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 16., K, 20:27:37 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.06.16. 20:17:03 +2h-kor írta:

> Ha annyira felcsavarod, hogy a hűtő ezen részében is tartósan nulla alatti
> a hőmérséklet (meg lehet csinálni), akkor nem tud leolvadni, egyre többet
> fog fogyasztani, és hízik a jég a lemezen.

szerencsére annyira nem is akarjuk a tartós nullát, elég lesz ott a +5 is

> Nem lehet, hogy a szintén ott található kapcsoló be van kapcsolva? Ez a
> kapcsoló azért van, hogy ha berax valamit, ami meleg, jól le tudja hűteni,
> szóval kézzel valamennyi időre fixre bekapcsolod a kompresszort. Egy lámpa
> is világít hozzá ezt az üzemmódot jelezvén.

van egy sárga "super" felirattal, világítós kapcsoló, az nincs bekapcsolva
van egy piros, "alarm" felirattal, kezdetben (az első bekapcsoláskor)
egy darabig égett (tudom, hogy az jelzi, ha nem éri el a  -18 -at)
az már elaludt, és a kompresszor dolgozik most is :-( )