[Epitesz-barkacs] No frost?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jún. 16., K, 22:22:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 16 Jun 2009  22:09 levelében:
> ha ennyire ventiközpontú a rendszer, akkor akár egy központi
> fagyasztóládából is el lehetne látni +6celsiusos önálló teret egy kis
> h~Nszigetelt gégecs~Nvel, egy kis ventivel?
Két (nem biztos, hogy kis) gégecsővel, hogy keringhessen. Néhány
ügyes kisérletet el kéne végezni a megfelelő belső légáramls
kialakításához, az egyenletes hűtéshez.

A no-frostot csak ajánlani tudom mindenkinek, aki hűtővásárlás előtt
áll. 4-5 éve volt olyan szerencsém, hogy akcióban 100 eFt-ért
megvehettem egy amerikai gyártmányú, Maytag hűtőt. Felül fagyasztó,
alul hűtő, semmi jégkocka, italadagoló és más huncutság. Soha nem
tapasztaltam még, hogy a piacon vett, forralatlan házi tej egy hétig
sem savanyodik meg. A normál hűtőben sem lesznek deresek az ételek,
csak a fagyasztóban. Kicsit ez is deresedik, de nem veszélyes. Arra
oda kell figyelni, hogy mindent nagyon jól lezárva kell betenni, mert
erősen kiszárad különben. Amerikai méretei vannak, több, mint 70 cm
mély. Ez az egyetlen hátránya: az alsó polc hátulja vesztőhely ;-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu