[Epitesz-barkacs] No frost?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 16., K, 22:47:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> No-Frost rendszer
> ha ennyire ventiközpontú a rendszer, akkor akár egy központi
> fagyasztóládából is
> el lehetne látni +6celsiusos önálló teret egy kis hőszigetelt
> gégecsővel, egy kis
> ventivel?

Nem lenne jó, mert abban a részben, ahova ventivel juttatják a levegőt,
meg van oldva a leolvasztás, ezt meg a mélyhűtődben nem tudod megcsinálni
így.

Na meg az ilyen hűtők mélyhűtő része is így működik. Fantasztikus dolog
elsőre, hogy semmi nem ragad össze, sőt, a jég szublimál, mert olyan
alacsony a páratartalom. De a rendes hűtő részben is alacsony, ezért aztán
pl egy kibontott befőtt vagy lekvár lefedés nélkül berakva nem fog
megpenészedni, max kiszáradni. Akkor sem, ha nem nagyon alacsony a hőfok.
Ha ráteszik a tetejét, akkor persze meg fog penészedni.

Jópofa dolog ez az antifrost. Azt nem tudom, mennyire fogyaszt többet, de
hogy némileg zajosabb, az biztos. Habár lehet, hogy vannak már olyanok
(újabbak, mint amit én láttam), amik már nem zajosabbak egy normál
hűtőnél.