[Epitesz-barkacs] fagyasztóhőmérő :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 10:54:06 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a fagyasztószekrénybe betettem egy alkoholos hőmérőt,
> az +5 celsiust mutat, amikor  a hűtő tetején -10 -et mutat
> a  -18celsius esetén  a hűtő tetején mutat -34 -et
>
> szóval a hűtő tetején levő hőmérő eléggé rossz!!

Akkor bejött, amire gondoltam.
A mi hűtőnkön nincs semmiféle hőmérő. Simán elhiszed, hogy ha tudomisén
1-esre van állítva, és megméred máshogy, hogy ott -18 fok van, akkor az
holnap is annyi. Sőt, egy filctollal ráírhatod a meglévő hőmérőre, hogy ha
itt áll, akkor -18, ha ott, akkor -22... pár mérés. Vagy csak simán
letakarod/lefested valamivel a hőmérőt, vagy csak egyszerűen figyelmen
kívül hagyod.

Fő, hogy legyen egy túl meleg jelző lámpa, ami -18-nál ne égjen, ha meg
leolvasztásnál felmelegszik, majd újra bekapcsolod, látszódjon, hogy
működik.