[Epitesz-barkacs] vákumos tárolóedény

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 21:41:40 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ne is mondd, titánedényt már láttam kínálgatni, űrhajózási árakon.

Nem is gondoltam, hogy lehet kapni. Persze miért ne lehetne, amikor a
műszaki életben számos helyen használják. Majd megkérdezem, mennyibe kerül
egy titáncsővel védett fűtőtest, amit különféle galvánkádakban szoktak
használni. Talán ez az egyetlen olyan fém, amit nem kezd ki az áramtér, és
mechanikailag is jó. (A kerámia is jó vegyileg, de kis ütés, és már vége
is.)

> A metróban meg láttam aranyfüst darabkákkal dúsított pezsgőt.

Hát az meg mire jó? Hogy még drágább legyen? Lenyelni biztos nem valami
célszerű.